SHOWCASES
Het creëren van impactvolle merkactivaties: Bickery Food Group zet jouw merk in de schijnwerpers
In de dynamische wereld van vandaag worden sterke merken niet langer gedefinieerd door alleen logo’s en slogans. Een authentieke connectie met de doelgroep is essentieel om een merk te laten floreren. Bij Bickery Food Group begrijpen we de kracht van impactvolle merkactivaties die jouw merkverhaal tot leven brengen en een blijvende indruk achterlaten.
TABASCO
Door in te spelen op de BUTTER BOARD trend heeft TABASCO een nieuwe doelgroep bereikt.
Proper
Opdracht: Activeer Proper onder Gen-Z en Millennials op een leuke manier.
Uitvoering: Ontwikkeling van Proper Dropper grijpmachine en roadshow langs alle Universiteiten.
Guaraná
Opdracht: Breng de Zuid-Amerikaanse carnavalsvibe en merkidentiteit van Guarana Antartica tot leven.
Uitvoering: Guarana Antartica paradewegen tijdens het Rotterdam Zomer carnaval inclusief doorvertaling naar retail.
MrBeast
Feastables is het merk van de wereldbekende Youtuber Mr. Beast (meer dan 259 miljoen volgers) uit de Verenigde Staten. De chocoladerepen worden nu ook in Nederland verkocht. Iets wat natuurlijk zowel online als offline geactiveerd moest worden.