SHOWCASES
Het creëren van impactvolle merkactivaties: Bickery Food Group zet jouw merk in de schijnwerpers
TABASCO
Door in te spelen op de BUTTER BOARD trend heeft TABASCO een nieuwe doelgroep bereikt.
PROPER
Opdracht: Activeer Proper onder Gen-Z en Millennials op een leuke manier.
Uitvoering: Ontwikkeling van Proper Dropper grijpmachine en roadshow langs alle Universiteiten.
Guaraná
Opdracht: Breng de Zuid-Amerikaanse carnavalsvibe en merkidentiteit van Guarana Antartica tot leven.
Uitvoering: Guarana Antartica paradewegen tijdens het Rotterdam Zomer carnaval inclusief doorvertaling naar retail.
MrBeast
Feastables is het merk van de wereldbekende Youtuber Mr. Beast (meer dan 259 miljoen volgers) uit de Verenigde Staten. De chocoladerepen worden nu ook in Nederland verkocht. Iets wat natuurlijk zowel online als offline geactiveerd moest worden.
Takis Blue Heat
Introductiecampagne van de nieuwste Takis-smaak: Blue Heat. Samen met Maxime & Sophie lanceerden we een knallende video én een vette Jumbo-activatie. Scoor, proef en win. Feel the Heat and Win!