VACATURE
Key Accountmanager Out Of Home
Functie:
Als Key Account Manager Out of Home bij Bickery Food Group ben jij de motor achter het succes van de key accounts binnen het Out-of-Home kanaal. Jij weet kansen te spotten, klanten aan je te binden en langdurige relaties op te bouwen met sterke merken als TAKIS, PROPER, TABASCO, MR BEAST, DAIM, SOLAN, DE CABRAS, SAN MIGUEL, DILMAH, OLMENHORST, 7 DAYS, CADBURY, DUNKIN’ DONUTS, BONNE MAMAN en TORRES.
We zoeken een ondernemend type met passie voor Food en Drinks. Een échte verkoper/verbinder die het verschil kan maken, die goed relaties kan opbouwen en vertrouwen kan winnen bij bestaande en nieuwe klanten in Out-of-Home. Je bent commercieel, je bent scherp, je kan goed luisteren en overtuigen, je staat stevig in je schoenen, je bent ambitieus, data-driven, nieuwsgierig en energiek. Je rapporteert aan de Commercieel Manager van Bickery Food Group.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Het acquireren, beheren en ontwikkelen van key accounts binnen het Out-of-Home kanaal.
- Het opstellen en uitvoeren van accountplannen die bijdragen aan omzet- en margedoelstellingen.
- Het initiëren en realiseren van nieuwe product listings bij klanten.
- Het analyseren van markttrends en klantbehoeften om strategische kansen te identificeren.
- Het onderhandelen over contracten, prijsafspraken en promoties.
- Het samenwerken met interne teams zoals Marketing, Supply Chain en Sales Support om klantdoelstellingen te behalen.
Wie zoeken wij?
- Je hebt al ervaring opgedaan in een Out-of-Home functie aan fabrikantenzijde in Nederland.
- Je werkt graag in een kleinere, dynamische organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt.
- Je hebt een creatieve en hands-on mentaliteit en laat je niet snel van je stuk brengen.
- Je weet hoe je waardevolle klantrelaties opbouwt en nieuwe partnerships weet te acquireren.
- Je bent een echte teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken en resultaatgericht opereren.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde HBO-opleiding in commercie, sales of bedrijfskunde, of vergelijkbare ervaring.
- 4-6 jaar relevante ervaring in Accountmanagement binnen het Out-of-Home kanaal.
- Sterke onderhandelingsvaardigheden, data-driven en een commerciële mindset.
- Affiniteit met de Food & Drinks sector en kennis van de Nederlandse Out-of-Home markt.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
- Je kunt snel en effectief werken met Microsoft Word, Excel en PowerPoint.
- Je bent in bezit van rijbewijs B en je woont bij voorkeur binnen 50 km van Hilversum.